За результатами 2013 оборот торгових мереж групи компаній Fozzy Group у порівнянні з 2012 роком виріс на 15% і склав понад 30,5 млрд. гривень.
Протягом 2013 група продовжувала відкривати нові торгові об'єкти. Усього за рік було відкрито 43 магазини: 11 супермаркетів «Сільпо», 1 делікатес-маркет Le Silpo, 2 гіпермаркети Fozzy Cash&Carry і 29 магазинів біля дому «Фора». Загальна кількість магазинів на початок 2014 склала 440: 247 – «Сільпо», у тому числі три Le Silpo, 8 – Fozzy Cash&Carry, 193 – «Фора».
На початку 2014-го в торговому напрямі Fozzy Group працювало 36,8 тис. співробітників.
Протягом минулого року зусилля команди групи компаній були спрямовані на розвиток сервісної складової рітейл-бізнесу: вдосконалення процесу контролю якості товарів, поліпшення рівня обслуговування покупців, розвиток та оптимізація асортименту.
Fozzy Group посилили позиції напряму «Власний імпорт без посередників». Так, група компаній стала другим за обсягом імпортером вина у країні – в 2013 році, співпрацюючи з понад 70-ма компаніями з 17 країн, Fozzy Group поставили в Україну 2,7 млн. літрів вина. Також за минулий рік група стала найбільшим імпортером сиру – всього на сьогодні в магазинах торговельних мереж продається більш ніж 200 видів сирів. За 2013 під лейблом «Власний імпорт без посередників» був істотно розширений імпорт в категорії замороженої риби і морепродуктів. Продовжуючи розвивати категорію оливкових олій, Fozzy Group отримали нагороду від FLOS OLEI* за внесок у розвиток культури споживання преміальних оливкових олій.
Асортимент власних торгових марок Fozzy Group також продовжує розвиватися: в 2013 році була представлена нова торгова марка товарів для дітей «Премія Рікі-Тікі». На сьогодні у торговельних мережах продається понад 2200 найменувань продукції під 11-ма ВТМ: преміальні товари Premiya Select, середній ціновий сегмент – ТМ «Премія», «Премія Рікі-Тікі», Premiya Wine Club (PWC), «Зелена країна», Zonk!, Protex, Instinct, економічний сегмент – «Повна Чаша», «Повна Чарка», EXTRA!.
Продовжує зростати кількість постійних покупців мережі «Сільпо» – за 2013 аудиторія програми «Власний Рахунок» зросла майже на 18%, до 4 млн. домогосподарств. За підсумками 2013-го мережа виплатила 239 млн. грн. винагороди учасникам програми. З кожним роком «Власний Рахунок» розширює своє спілкування з покупцями, так на додаток до регулярної розсилки квартальних сертифікатів у 2013 р. було відправлено понад 13 млн. електронних листів. Крім того, минулого року спеціальні пропозиції стали ще доступнішими для учасників – тепер їх можна отримати не тільки поштою або в особистому кабінеті на my.silpo.ua, а й на касі супермаркету. Паралельно група компаній розвиває свою співпрацю з міжнародними та українськими постачальниками – за минулий рік значно виріс пул партнерів «Власного Рахунка».
У 2014 році група компаній Fozzy Group докладає максимум зусиль, щоб утримати свою ринкову позицію і зберегти ефективність бізнесу. Разом з тим, основний фокус залишається на покупцях – утримати досягнутий рівень якості обслуговування і товарів, розвивати асортимент, в тому числі ВТМ і «Власний імпорт без посередників», щоб «Сільпо», Le Silpo, Fozzy Cash&Carry і «Фора» залишалися комфортними магазинами для якомога більшого числа покупців по всій Україні.
*FLOS OLEI – топовий міжнародний рейтинг-гід по оливковим оліям.
Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових групп України.
29.07.2024
Найповільніший рекорд України: у «Сільпо» на касі обслуговували гостя 16 хвилин
Докладніше